lördag 8 juni 2013

Ärmar och påsar..

..är vad jag har pysslat med nu.

Den blå dressen har fått sina ärmar klara.


Spets på ärmarna.

Min andra dress har också fått sina ärmar färdiga.
jag har också lätt lite knappar och sytt fast.


Grön-vit spets på ärmen.

Hittade en brosh som jag tänkte ha till.
Här nedan ser man axeln...

Axel

 ... och så här blev ryggen...

Ryggen

Vi kommer att spela ett handelsfölje i år på Westernlajvet "Död Mans Hand" 
så jag har sytt lite påsar som jag ska sälja där.
Dom är fodrade och har antingen ett lager spets eller ett dekorband påsytt.

Aftonväskor/Påsar

Jag håller även på med lite fler bahytter.
Rättare sagt fem till :)

Just nu är det mycket handsömn och det börjar kännas i fingrarna ;)

Nu ska jag sy vidare...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar