torsdag 29 november 2012

Juligt och ballerina...

Nu har jag hittat det röda restgarnet i mina gömmor.
Så här i slutet av november så känns det jul-inspirerande att sticka i rött.

Ok, måste erkänna att det luddiga röda garnet inte är restgarn. 
Jag var jag bara tvungen att köpa det..

Röd ballerina-klänning med luddgarn.

Älskar luddigt garn.
Det blir så effektfullt :)

Till denna juliga klänning fick det bli en tomtemössa.

Jaha, nu var jag uppe i 14 uppsättningar till barbie.
Och ännu så har jag mönster till klänningar som jag bara "måste" prova sticka.

Så.. det kommer mera..

2 kommentarer:

  1. Oj oj oj, jag hoppas att du får lite beställningar också...

    SvaraRadera
  2. Just nu kommer alla bli till julklappar. Finns ju tre flickor som jag kan ösa en hel massa Barbie-kläder över :)

    SvaraRadera